Finally!!

Heej brudar!

Jag har äntligen lyckats logga in på bloggen! Kommer komma mycket info här framöver eftersom jag är dålig på SMS. Håll utkik :) Håll även koll i gästboken på julleunited.se.

Imorron är det ju VM möte på dagis 18.30 men vi som ska dansa på Lördag samlas 18.00! Då hinner vi träna en stund i lekrummet. På onsdag tränar vi 17.00 på Hudikgym för då är det inte pass förän 7 där. Några av oss kommer även vara bakgrundsdansare till Ulrika Beijer på Lördag. Vi kommer att träna det på träningen på onsdag och tillsammans med orkestern och Ulrika på fredag 20.30 på folkets hus. Kanoners.

Jag ser verkligen fram emot denhär säsongen och är JÄTTEGLAD för våra nya tillskott Sofie, Sofi, Märta och Lisa, för jag vet att ni kommer passa in så bra i gruppen. Grymt duktiga tjejer!

Härligt att se alla så taggade och träningsvilliga, nu kör vi stenhårt och visar världen (vi ska ju faktiskt på VM mahaaa!) vad vi går för!! YEY! Löpning, gym, teknik och dans dans dans väntar under hösten. Can´t wait.

Puss på er underbara Allstars <3
/Coach Persson



Kommentarer
Postat av: Agneta

BRÖÖÖÖÖL!!!

Jag är så taggad!

2009-08-18 @ 00:44:33
Postat av: Anny

WIHOO!!

kul att alla är superpepp <3333

2009-08-18 @ 11:07:51
Postat av: SofieElisabetAsp

är sååå taggad ! :D

puss<3

2009-08-18 @ 15:43:34
URL: http://snuffeluffn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0