Vilket härligt LAG

SKÖN träning idag. Utgångsläget har aldrig varit bättre första veckan på säsongen. Det är sinnessjukt vilka snygga hopp, pirruetter och kroppskontroll vi redan har. Förvånad måste jag säga.

Måste berömma våra nya brudar. Inget problem alls att lära sig nya och toksvåra saker. Saxhopp med vridning, split, leap till toetouch, trippel toetouch och fouttéer är bara några saker vi gått igenom idag och resultatet är ortoligt. BRABRABRA! Dessutom trevliga tjejer som passar in i gruppen perfekt. GILLAS! <3

Jag har stannat i Hudik för er och jag ångrar mig inte en sekund. Kommer aldrig flytta om det känns såhär :)



(update: det här är min första varning /Carolina)

CARRO vi kommer sakna dig! <3 Kom och träna nån gång innan du åker!


Vi ses på hudikgym på lördag kl 10.00 - gärna lite uppvärmd, ta en promenad eller något innan.
PUSS COACH

Kommentarer
Postat av: Agneta

vilken vacker människa.

2009-08-27 @ 21:24:22
Postat av: Anonym

Du kan ju inte vara ful carro ;) haha dösexig juu!

2009-08-27 @ 22:13:58
Postat av: Mary Flute

HAHAHAHAHA! Jag dör! Carro du är grymm!

2009-09-01 @ 14:05:25
URL: http://hannamariaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0