En klassiker...



Nu ska vi visa vad vi har å gööööööraaa i år.....


DET BAAALLLLAAARRRRR UUUUUUUUUURRR!!!!!



Bara för att bevisa att vi faktiskt kan vara fokuserade och seriösa också... faktiskt.

Highlights ur DM 2009:s tävlingsdans, bara att markera i filmen ovan för att se händelserna:

  • 0.14, här visar vi vår icke godkända spagat
  • 0.23, här skriker vi vårt "Caroline" vrål, som från början faktiskt lät riktigt riktigt lamt.
  • 0.41 Linnea Brännström bestämmer sig för knäcka knäet och foten, för kul skull. Näst längst till höger.
  • 0.45 urspårning av på träningarna fin uppställning börjar...
  • 0.47 "switchleaps" ner i spagat. Ska det vara.....
  • 0.49.....ja..som sagt...
  • 0.53 JAAA vi lägger in en bakåtkullerbytta. Fasen va nice! NOT!
  • 0.58 Emilia Nordström inser att hon faktiskt inte står på den plats hon brukar stå i denna kickline. Hur gör jag nu..??...
  • 0.59-60.....kickar höger, höger, höger... och HÖGER!!! (Personen fjärde från vänster..)
  • 1.15 Jenny Persson väljer att hålla i sin stretch med en hand och väljer också att hålla ett stadigt grepp om.. VADEN?
  • 1.16 Jenny Persson ger upp stretchen... hon har ju snart en trippel toe på g.
  • 1.19 Anny (längs till höger) fejkar världens snyggaste pomsbytessekvens utan att ha någon att byta poms med.
  • 1.22 Clara Einarsson väljer att stå på en egen rad. The stage isn't big enough for all of us, haha.
  • 1.33 White girl booty shake.
  • 1.35 Jenny Persson hoppar en grand chete. Tyvärr blir den inte så grande. Hon ska ju faktiskt hoppa en trippel toe.
  • 1.38 Emilia gör tidernas BREDASTE snedsteg, höger i bild längst fram.
  • 1.40 Grymma toes.
  • 1.51 Vart försvann Clara?????
  • 1.53 There she is?! Vad är det här för koreografi?
  • 1.54 Agnes, Mallan och Jenny hybrissnurrar och snurrar och snurrar..
  • 2.01 Vad nu? Ett intro mitt i dansen?
  • 2.08 Sjukt tempo börjar..
  • 2.11 SNURRA FÖR FASEN, SNUUUUURRRRRAAAAA!!!!! Urspårning.
  • 2.38 Agnes skrämmer livet i domarna med sin avslutningspose, även kallad: The death stare with a smile and strange split.
Förutom...det här.. gick det ju bra!?



Kommentarer
Postat av: Marlene

HAHAHAHHAHAHH jag dööööör!

2009-05-11 @ 15:34:06
Postat av: JENNY PERSSON

HAHAHAHA!! jag skrattar så tårarna sprutar! Tur att det har skett lite förändring till SM. Oh my god. Jag hade ju faktiskt en tripple toe att göra... HAHAHAHAHA!!

2009-05-11 @ 16:27:19
Postat av: Carolina

HAHAHAhahaha jag döör, jag dööör!!!

2009-05-11 @ 17:16:20
Postat av: Maria L

Hahahaha, bland det roligaste jag har läst!!!!! Jaa men brudar DM SKA vara hysteriskt,hahah! Jag vet att ni har löst allt och kommer visa oss en riktig show på SM! LÄNGTAR MASSOOOOOOR!!!

Kämpa på nu brudar, inte långt kvar :o)

Puss puss

2009-05-11 @ 21:32:21
Postat av: Agneta

HA HA HA HA HA HA! Ingen domare kommer någonsin glömma min slutpose!

2009-05-11 @ 22:11:54
Postat av: Emilia

Haha!

SM, då jävlar!

2009-05-12 @ 09:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0