Min små barn!

Känner mig som en fågelmamma som ser på medan mina små fågelungar flyger ut ur boet alldeles själv. Jag VET ju såklart att ni fixar det här själva, men jag önskar jag kunde vara med er och peppa er till tusen! Det gillar jag :) Men men, skolan kom först den här gången helt enkelt. Så det får väl vara så då. :)

KÖR HÅRT ikväll nu tjejer och gör mig stoltare än stoltast!
Ro hem det ba!
Jag ska iallafall rösta så in i bomben samtidigt som jag har världens största smile på läpparna
och tårar rinnandes nerför mina kinder!

WAAAAAAAAAAAAA!!! Här sitter jag liksom, hybris i soffan!
Hoppas att den når er snart också..hihi.

PUSS på er mina fågelungar. Jo, ni är faktiskt lite mina ;)


och sist men inte minst....
"Kom igen nu pussys"
, som Jenny Persson skulle ha sagt. Haha.

-Flute the birdmom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0