VM koreografi SATT

Jag är riktigt imponerad. RIKTIGT imponerad av er ikväll. Det såg bra ut när vi körde allihop men när vi körde individuellt va det helt OTROLIGT. Ni har allihop tränat själva på nummer och armar och all koreografi vilket jag blir så otroligt glad över att se.



En till träning med finslip innan våra MFC vänner kommer HIIT. Kommer bli en grym helg.

Mallan och emilia möter upp boråsarna på tåget och ser till att de får lite mat innan träningen.

Fredag: Träning på HH 17.00 - 20.00  - Fritid på kvällen
Lördag: träning på HH 10.00 - Lunch
lunch  - senast 18.00 på gymmet - Middag på Resturang Ming allihopa
Söndag: 10.00 - boråsarna ska hem :)



Såhär kommer ni sova under helgen :)

Anny: Tove och Tove
Tilda och Linnéa: Julia och Karro
Jenny och Marlene: Aleks och Gabbi
Dannes tomma lägenhet (granne med jenny och mallan): Lina, William och Weijmer

Om nån mer av mfc:arna kommer hit är det bara att fylla på hos oss :)

VM om drygt en månad!! <3
/Coach persson

Kommentarer
Postat av: Headcoach J

OHHHHHHH låter bra Jenka!!! Är du nöjd är vi andra nöjda!

I helgen är det dags att köra 110 % tjejer. Tyvärr (eller kanske fel ord- bara fel helg- tänk ett liv utan glasögon..... heeelt sjukt!) ska jag operera ögonen idag så jag kommer inte att kunna spana in er LIVE med MFC....... Så fram med videokameran så jag får se det lite senare bara:-)



Puss på er o kör hårt så ses vi så snart jag kan öppna ögonen iegn;-)

2009-10-14 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0