All-Stars the Single Ladies!


Kommentarer
Postat av: xerxes

Hmm Singel som i låtar eller vilka av skönheterna som vill ha sällskap?



Xerxes

2010-04-20 @ 16:19:26
Postat av: jenny

HAHA! skön kommentar! Dansen blir GRYYYYM! kul kul kul

2010-04-22 @ 12:33:09
Postat av: xerxes

Trist att det saknas något...

En bild, en fil, ett stycke musik.



Men då kan ju jag söka fylla tomrummet med en liten vers.



Små skära tår

å två stora

alla med naglar på

naglarna är röda

sen kommer strumpor på

dom är tunna och sköna

sen kommer stövlarna på

bruna i skinn och höga

Nu ska hon till att gå

våra blickar möts igen vid dörren

hennes nummer jag blev lovad att få

och ringa jag lovat ska göra

av förväntan jag står nu på tå

att hennes röst hoppas få höra.

2010-04-22 @ 14:44:25
Postat av: xerxes

Okey en ändring i firewall och helt plötsligt får jag se beyonce o co ruska på höfterna.



YES Ladies shake that and this and this och för all del sätt en ring påt/pån det kan funka...



men jag hade tyckt det vore roligare med All stars faorite hits eller namn bild intressen på dom av er som finna en ny förälskelse i vår.

2010-04-22 @ 20:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0