Fadder

Hej brudar!

Som ni kanske har hört kommer ni blir faddrar till en varsin breddgrupp! Ni måste åka dit någon gång ibland och kolla och hjälpa till och peta. Förhoppningsvis ska de skärpa sig mer när ni kommer och vilja visa hur duktiga de är.

NI kommer även vara tävlingsledningens ögon tillsammans med gruppens ledare för att kunna ta upp folk till tävlingsverksamheten.

Nu vill jag att ni skriver ca ett halvt A4 om er själva, bifogar en bild på dig och mailar det till [email protected].

Skriv vad ni heter, att ni dansar med seniorerna Allstars, vad ni gillar, hur länge ni dansat, dansminnen, vad eran starka sida är och framtidsdrömmar osv.

Varje barn kommer få hem detta papper så de vet vilken fadder de har. BRA VA??
Gör det så fort som möjligt please.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Maryloo

Hej tjejer! Skicka till mig också: [email protected], så att jag kan lägga upp info om mentorgrejen på hemsidan framöver och erat info! Då kan föräldrar även läsa på hemsidan! Jenny om du ser det här kan väl du informera om detta på träningen också? Kram -Maria

2010-02-23 @ 14:22:19
Postat av: Clara E

Jättebra Maria! Då vet jag :)

2010-03-02 @ 00:13:06
URL: http://radical-illustrations.blogspot.com
Postat av: Clara E

då har jag skickat den :)

2010-03-09 @ 00:00:53
URL: http://radical-illustrations.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0