Hudik Beach Cup 2010

Nu är det dags att kasta dansskorna och dansa loss barfota i sanden igen! Det har lovats 29 grader och sol så en dag på stranden känns inte helt fel :)


Phantoms kommer på fredag vid 1-2 tiden. Vi åker till hallen på en gång och tränar single ladies med dom. Ni som inte har nåt annat viktigt för er ska helst vara där då. Kan ni inte måste ni komma till senast 16.00. Vi kommer träna vår maln dans då!


Phantoms och alla Allstars som kan och vill sover i danshallen. Det finns ett kylskåp och micro om man vill ha med något att äta. Vi kommer köpa mat på fredagkväll med Phantoms, det blir enklare än att laga mat någonstans.

Fredagkväll - Förkväll på August. Kristian Kjellvander och Stöldgods spelar. Promenad tillbaka till hallen.

Lördag - Tidig morgon. 09.00 ska vi vara på Maln så avförd 08.45 från hallen. (ni som ej sover där får gärna komma så kan vi göra oss i ordning tillsammans)

Vi dansar tre gånger under dagen. Inleder med våran Maln dans, sen phantoms mitt på dagen, sen avslutar vi med den gemensamma Single Ladies!

Sen är det tillbaka till hallen som gäller och göra oss snygga inför banketten på Radjos! Tyvärr måste Clara och Sofie lämna oss kl 22 eftersom det är åldersgräns.




KUUL!


Kläder:
Vår dans - Rött Linne, vit sport-top eller vitt linne som sticker upp, Svarta Shorts
Single ladies - Enarmströjan och samma svarta shorts som dansen innan.

Ta med bikini!


Kommentarer
Postat av: Maryloo

Hej coach ;)



Jag kommer att komma så fort jag slutat jobba imorgon! Jag har bara ett par svarta shorts, så single ladies kläderna kanske jag får i hallen? Annars är väl allt annat liksom. Klart. :)

Syns imorgon alla Phantomer och stjärnor. KULigt!



Ps. Jag har tränat på dansen hemma ;) Ds.

2010-07-01 @ 14:36:48
Postat av: Jenny

Underbart!!! :) yes, du får en single ladies tröja och ett rött linne idag. I got it for you! Vi kör samma byxor på båda danserna.



Du är ju grym MARYY: Underbart att du e meeee!

2010-07-02 @ 07:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0