Älsklingar!

Nu börjar det närma sig. Om exakt två veckor vet vi hur det gick på DM, hur bra vi kunde utföra programmet och hur bra poäng vi fått.

Iår känner jag mig lugn. Älskar dansen. Även om den är otroligt jobbig och har delar som kommer vara svåra att sätta VET jag att alla ni är så bra tränade, och har så fin inställning och vilja. Nu jobbar vi tillsammans sista veckorna för att göra denna säsong så bra som jag vet att vi kan.

Jag tror aldrigt att vi haft ett så starkt lag. Med tekniken och erfarenheterna vi tagit åt oss av under detta fullspäckade år har vi vuxit som dansare och som lag. Vi är många som tävlat tillsammans under flera år och har grymt duktiga nykomlingar. Stolt över er och den sammanhållning vi har fått tillsammans.





Ni är mina hjärtan! <3 Nu ska jag ta och bli frisk så jag kan köra lika hårt som er!
/Coach Persson



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin människa du är Jennyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

2010-03-15 @ 14:48:55
Postat av: Emilia

Girls! Nu kör ni så det ryker, ni tar det här, right? I know you doooo. Ni är bäst! Önskar att jag kunde se er... Ni är grymma.

Jag saknar er! <3 <3 <3



(inloggningen till bloggen någon?, glömmer den hela tiden.. ;)

2010-03-16 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0