Edeborg bloggar

Hallååå, tänkte också testa blogga lite här på Allstarsbloggen!
Visste inte riktigt vad jag skulle skriva eftersom Chris uppdaterar om det mesta så jag gick och tog fram min gamla dator och kollade igenom lite dansbilder så här bjuder jag på lite gamla minnen.
Först har vi Sm Nyköping -09
sm nyköping
Gott Emma?
Coach Mallan, glad?
Risingstars, söta pippilotter maddis :*
smallstars ht 09
talang
2010
Var en gång breddtjej och då stod jag alltid hemma och tränade hopp (he-he)
Storgymmarna...
Ett av mitt & Chris modelljobb under åren...
okej, nu ska jag ge mig med bilder men det var så roligt!
Ses på torsdag brudar, PUSS

Kommentarer
Postat av: christina

kung att du bloggar edeborg!! fan vad fierce vi var på modevisningen, HAHAHAH, jag dör

2012-04-10 @ 22:04:32
URL: http://christinalarsson.tumblr.com
Postat av: Ede

2012-04-10 @ 23:43:57
Postat av: Edeee

Hahaha dödligt snygga

2012-04-10 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0